12.5 C
Tirana
E shtunë, 24 Shkurt 2024

Aksionet e Tesla kanë rënë me më shumë se 35% që kur Elon Musk tha për herë të parë se do të blinte Twitter!

Duhen Lexuar

Që kur CEO i Tesla, Elon Musk njoftoi ofertën e tij për të blerë rrjetin social Twitter, aksionet në prodhuesin e tij të automjeteve elektrike janë ulur me më shumë se 35% dhe janë mbyllur vetëm 3.6% për ditën e premte, mes një rritjeje tregu që pasoi një javë të paqëndrueshme. Për krahasim, Nasdaq Composite është ulur me rreth 18% në të njëjtën periudhë kohore.

Musk fillimisht njoftoi se kishte rënë dakord të blinte Twitter më 25 prill 2022. Aksionet e Tesla u mbyllën atë ditë me 332,67 dollarë dhe u mbyllën sot me 207,47 dollarë duke kufizuar javën e tij të parë të plotë të pronësisë në Twitter.

Përveç drejtimit të një kompanie të ripërdorshme raketash dhe interneti satelitore (SpaceX), dhe një kompanie shumëkombëshe të automjeteve elektrike dhe energjisë së qëndrueshme (Tesla), si dhe financimit dhe themelimit të një kompanie për çip truri (Neuralink) dhe biznes tunelimi (The Boring Company), Musk tani e quan veten “Chief Twit”. Më formalisht, ai është CEO dhe drejtori i vetëm i Twitter pas marrëveshjes së tij prej 44 miliardë dollarësh.

Tesla është mbështetur prej kohësh në Twitter, dhe ndjekësit masivë të Elon Musk atje, për të shpërndarë informacion tek aksionerët, dhe Musk e përdor atë për të promovuar të gjitha kompanitë e tij, produktet e tyre dhe imazhin e tij për veten falas. Ai shpesh frymëzon fansat që t’i bashkohen atij në Twitter për të sulmuar armiqtë e perceptuar, të tillë si zyrtarët e zgjedhur, rregullatorët si Komisioni i Letrave me Vlerë dhe Shkëmbimet, reporterët dhe avokatët e sigurisë së automobilave, të cilët shihen si shumë kritikë ndaj Teslës.

Në konferencën e investitorëve, Musk përsëriti gjithashtu se Tesla ende synon të zhvillojë një makinë elektrike që është më pak e kushtueshme sesa modeli 3 i sedanit elektrik. Ai ritheksoi gjithashtu një qëllim për të qenë në gjendje të prodhojë 40,000 makina në ditë.

Musk tha gjithashtu, duke pasur parasysh se sa bateri do të kërkonte ky nivel prodhimi, dhe të gjitha metalet dhe materialet e tjera që kërkohen për t’i ndërtuar ato, duket gjithnjë e më shumë e mundshme që Tesla do të duhet të përfshihet drejtpërdrejt në miniera, në vend që të mbështetet plotësisht në furnitorë të jashtëm.

Rënia e aksioneve të Tesla-s që kur Musk njoftoi marrëveshjen në prill, ka qenë shumë më e madhe se kolegët e saj të prodhuesve të automjeteve. General Motors dhe Ford kanë rënë përkatësisht me rreth 2% dhe 11%, ndërsa prodhuesi i automjeteve elektrike Rivian ka rënë me pak më shumë se 5%.


Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.

- Reklama -
spot_img
- Reklama -

Artikujt e Fundit