6.5 C
Tirana
E martë, 10 Dhjetor 2024

Rekord botëror: Pse Zvicra ndërtoi një tren 2 kilometra të gjatë?! (FOTOT)

Duhen Lexuar

Lart në Alpet zvicerane, St Moritz bëri emrin e tij si një vend për të shtyrë kufijtë e sporteve dimërore. Në kohën kur priti Lojërat e dyta Olimpike Dimërore në 1928, reputacioni i tij si një shesh lojërash për aventurierët e pasur ishte tashmë i vendosur mirë.

Rajoni vazhdoi traditën e tij të gjatë të shtyrjes në limitin e të pamundurës me një përpjekje epike dhe një rekord botëror jo në borë apo akull, por në shina. Për të festuar 175-vjetorin e hekurudhës së parë të Zvicrës, industria hekurudhore e vendit u bashkua për të drejtuar trenin më të gjatë të pasagjerëve në botë me 100 makina, 2,990 ton dhe pothuajse 2 kilometra të gjatë.

I formuar nga 25 trena elektrikë të rinj “Capricorn”, treni 1906 metra që thyen rekordin, iu desh pothuajse një orë për të përshkuar rreth 25 kilometra përgjatë linjës spektakolare Albula të Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s nga Preda në Alvaneu në Zvicrën lindore.

Ashtu si pista legjendare e rrëshqitjes Cresta Run, Albula Line është e famshme për kthesat e saj të pafundme dhe zbritjet e pjerrëta. Një kryevepër e njohur botërore e inxhinierisë civile, linja 62 kilometra midis Thatis dhe St Moritz u deshën vetëm pesë vjet për t’u ndërtuar pavarësisht se kërkonte 55 ura dhe 39 tunele.

Para përfundimit të tij në korrik 1904, vizitorët u përballën me një udhëtim të rrezikshëm 14-orësh mbi shina të ashpra në karroca me kuaj. Pika qendrore e linjës është tuneli Albula 5,866 metra i gjatë, i cili shtrihet thellë nën pellgun ujëmbledhës midis lumenjve Rhine dhe Danub.

E vendosur në zemër të Europës Perëndimore, midis fuqive industriale të Gjermanisë, Francës dhe Italisë veriore, Zvicra gjithashtu luan një rol kyç strategjik në ekonominë e gjerë evropiane, siç ka që nga Mesjeta.

Ndërsa vendet e tjera debatojnë dhe ankohen për shpenzimet e transportit publik, në qershor 2022 Këshilli Federal i Zvicrës hapi konsultimet për programin e tij të ardhshëm të investimeve afatgjata hekurudhore. Perspektive Bahn 2050 është një grup i detajuar propozimesh me një fokus të qartë në zhvillimin e shërbimeve të pasagjerëve në distanca të shkurtra dhe të mesme për të promovuar një largim nga makinat.

Përmirësimi i rrjetit ekzistues për të krijuar kapacitet shtesë duhet t’i jepet përparësi më shumë projekteve të mëdha të infrastrukturës. Ministrja e Transportit Simonetta Sommaruga thotë: “Nuk është fjala për të kursyer disa minuta në një linjë si Zürich-Bern. Hekurudhat tashmë janë të pamposhtura në rrugë të tilla. Ka të bëjë më tepër me zgjerimin aty ku hekurudhat kanë mbetur pas.”

Objektivat e planit që pritet të miratohen në ligj deri në vitin 2026 përfshijnë rritjen e përdorimit vjetor të transportit publik nga 26 miliardë kilometra pasagjerë në 38 miliardë kilometra pasagjerë deri në vitin 2050, duke rritur “në mënyrë të konsiderueshme” pjesën e hekurudhave në tregjet e pasagjerëve dhe mallrave dhe sigurimin që shërbimet hekurudhore janë edhe më të integruara me mënyra të tjera transporti për të ofruar lëvizshmëri më të madhe për të gjithë.

Kritikët shpesh përmendin popullsinë më të vogël të Zvicrës dhe distancat relativisht të shkurtra kur e krahasojnë atë me vende të tilla si MB dhe Gjermania, duke pretenduar se do të ishte e pamundur të krijoheshin rrjete të ngjashme të integruara të transportit publik në vende më të mëdha.

Është e vërtetë që zviceranët kanë ndërtuar diçka që i përshtatet gjeografisë, kulturës dhe dendësisë së popullsisë së tyre, por pavarësisht nga argumentet diku tjetër, arritja e jashtëzakonshme e RhB në 29 tetor është një demonstrim jashtëzakonisht mbresëlënës i aftësive të klasit botëror të Zvicrës në fushën e teknologjisë hekurudhore.


Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.

- Reklama -
spot_img
- Reklama -

Artikujt e Fundit

WallStreet.al Deshirojme tju informojme per cdo artikull te ri qe publikojme ne web.
Dismiss
Allow Notifications