Katari po hap tapetin e kuq për një total të pritur prej më shumë se një milion vizitorë për Kupën e Botës FIFA dhe synon të tërheqë deri në gjashtë milionë në vit deri në vitin 2030.
Doha është një qytet me një nga tregjet me rritje më të shpejtë të hoteleve dhe mikpritjes në botë. 220 miliardë dollarët e shpenzuara për infrastrukturën që nga oferta e suksesshme e Kupës së Botës në 2010 kanë ndihmuar në rritjen e industrisë. Hotelet janë ndihmuar edhe nga vendndodhja gjeografike e vendit.
Sipas shifrave të fundit të qeverisë, 80% e popullsisë së botës është brenda një fluturimi gjashtë orësh nga Katari. Mbi 150 hotele të reja janë ndërtuar për Kupën e Botës FIFA, dhe të gjitha këto presin të mirëpresin turistët për vitet në vijim.
Një nga ato hotele të reja është Pullman Doha West Bay, i cili është në pronësi të grupit shumëkombësh francez Accor, ai u hap në gusht, me 460 dhoma dhe suita gati për të mirëpritur mysafirët. Industria e mikpritjes ka parë një rikthim të fortë të kërkesës në nivelet para pandemisë, dhe Accor është e prirur të përfitojë nga kjo.
Një tjetër hotel në Katar që pret disa mysafirë shumë të rëndësishëm këtë muaj është Ritz Carlton Doha. Hoteli luksoz dhe 374 dhomat dhe suitat e tij kanë mirëpritur njerëzit në vend për 20 vjet. Ritz Carlton Doha di se si të lërë përshtypje të para të forta dhe të qëndrueshme. Një ekip hotelierësh dhe personeli shërbimi të përkushtuar drejton hotelin si një makinë e lyer mirë, por nuk ka asgjë robotike në mikpritjen e tij.
Pandemia e COVID-19 fshiu më shumë se 130 miliardë dollarë të ardhura nga sektori global i mikpritjes. Por që atëherë, kërkesa në Ritz ka qenë më e fuqishme se kurrë dhe duke parë përtej Kupës së Botës FIFA, Carlo dhe ekipi i tij po parashikojnë ditë edhe më të ngarkuara në vijim.
Pra, pas një kohe të ndërlikuar pikërisht në të gjithë sektorin – pavarësisht nëse është një pishinë me temë tropikale, një banjë relaksuese ose thjesht një mirëseardhje e ngrohtë – bosët e hoteleve në të gjithë botën e dinë se biznesi dhe arti për t’i bërë njerëzit të lumtur nuk ka qenë kurrë më i rëndësishëm.
Kur Katari fitoi ofertën për Kupën e Botës në 2010, pjesa më e madhe e qytetit të Lusail nuk u ndërtua. Tani, ajo është shtëpia e hoteleve luksoze, një qendër tregtare me një milion metra katrorë, pista e garave në Formula 1 dhe stadiumi që do të presë finalen e Kupës së Botës.
Sektori i turizmit të Katarit vazhdon të dëshmojë një rimëkëmbje të fortë me më shumë se 729,000 vizitorë ndërkombëtarë në gjysmën e parë të 2022, duke shënuar një rritje prej 19% krahasuar me vitin e plotë të 2021. Dhe synimi i tyre është të rrisin turizmin në 12% të PBB-së deri në vitin 2030.
Kështu, pas kohërave të vështira, optimizmi është rikthyer sërish në sektorin e hotelerisë. Rritja po ndodh. Kompanitë janë të zëna. Pasiguria ekonomike globale është ende përpara, por ky është një sektor elastik, i pajisur me njerëz që janë të përkushtuar për të zgjidhur problemet me energjinë, inovacionin dhe ambicien.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.