Wesley Ng mësoi bazat e drejtimit të një biznesi duke parë prindërit e tij të drejtonin restorantin e tyre në Hong Kong. Ng tani drejton biznesin e tij, Casetify, me të njëjtën filozofi. Me seli në Hong Kong, marka e aksesorëve të teknologjisë është më e njohur për gamën e saj të gjerë të kasave të telefonit në modë.
Sipas Ng, Casetify është në rrugën e duhur për të sjellë 300 milionë dollarë të ardhura këtë vit. Deri më sot, Casetify tha se ka shitur më shumë se 15 milionë kuti telefonash në mbarë botën. Ng ndan më shumë këshilla kryesore se si e ktheu idenë e tij në një biznes shumëmilionësh.
- Bootstrapping (Mënyra e fillimit)
Casetify u lançua për herë të parë si një platformë e-commerce në vitin 2011 që lejon klientët të personalizojnë kutitë e telefonit me fotot në Instagram. Që atëherë është zgjeruar në shitjen e aksesorëve të teknologjisë, ndërsa bashkëpunon me artistë globalë, kompani si Disney dhe tani grupe K-pop si Blackpink.
Duke parë prapa, Ng tha se ai kurrë nuk do ta priste këtë sukses për një biznes që ai dhe bashkëthemeluesi i tij e filluan “në një mënyrë shumë të dobët” me një kapital fillestar prej 200,000 dollarë.
Me inflacionin global dhe erërat e afërta ekonomike, Ng tha se Casetify ka pasur “fat” që nuk është mbështetur shumë nga sipërmarrjet, ose do ta kishte vendosur kompaninë për “qëllime joreale“. Megjithatë, Casetify ka plane ambicioze që synon të hapë 100 dyqane me pakicë në dy vitet e ardhshme, tha Ng. Aktualisht ka 21 dyqane në mbarë botën, ku klientët mund të dizajnojnë kutitë e tyre të telefonit dhe “të marrin brenda 30 minutash”, shtoi ai.
Në qershor 2021, kompania thuhet se u grumbullua në “tetë shifra” në raundin e saj të parë të mbledhjes së fondeve pasi operoi për 10 vjet. Kur u pyet për vlerësimin e kompanisë, ai tha se është “afër një miliard” pas injektimit të parave në 2021 duke lejuar Casetify të afrohet një hap më afër statusit të njëbrirëshit.
- Shpërndani problemet tuaja
Për Ng, i cili ka një përvojë në broadcast design, drejtimi i kompanisë së tij natyrisht erdhi me një mori sfidash. Pengesa më e madhe? Mësimi i litarëve të industrisë së prodhimit. Një gabim që ai kujtoi se kishte bërë ishte blerja e printerit të tij të parë industrial, i cili doli të ishte një blerje e gabuar. Të flasësh hapur, apo edhe të “shpërndash” problemet e tua si sipërmarrës, është një mësim që Ng tani e mban afër zemrës së tij.
- Sipërmarrja ‘jo për të gjithë’
Si një sipërmarrës vetë, Ng pranon se është një titull që është “lavdëruar” shumë. Ng tha se mënyra më e mirë për të zbuluar nëse kjo është për ju është të “punoni ngushtë me një themelues” ose të bashkoheni me një start-up të vogël për të mësuar se sa e vështirë është. Sa i përket asaj që e mban atë të vazhdojë si sipërmarrës, Ng tregoi se po krijon një produkt që ai vërtet e do dhe e pëlqen.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.