Verkor, një start-up francez i baterive elektronike, përuroi qendrën e tij të inovacionit në Grenoble, me mbështetjen e zyrtarëve qeveritarë, aktorëve kryesorë të industrisë dhe një hua prej 49 milion € nga Banka Evropiane e Investimeve (EIB).
Vendimmarrësit e BE-së, si nga sektori publik ashtu edhe ai privat, u mblodhën për të njoftuar financimin e qendrës. Figura të shquara përfshinin Sekretarin e Shtetit për Evropën Laurence Boone dhe Zëvendëspresidentin e Bankës Evropiane të Investimeve Ambroise Fayolle.
Që Verkor të krijojë qendrën e saj të re të inovacionit, e cila do të përfshijë një laborator R&D dhe një linjë prodhimi testimi, Siemens France ra dakord t’i shesë faqen e saj në Grenoble start-up-it.
Brenda këtyre mureve “ka ndodhur një shekull histori industriale”, tha presidentja e Siemens France, Doris Birkhofer, e cila ia kaloi pishtarin Verkor në ceremoni.
Për të lehtësuar blerjen, Verkor iu dha një hua prej 49 milionë euro nga Banka Evropiane e Investimeve (EIB).
Shuma përfaqëson një të pestën e 250 milionë eurove që kompania grumbulloi në vitin 2022, nga të cilat 2.5 milionë euro erdhën nga punonjës të përkushtuar, duke dëshmuar besimin që njerëzit kanë në një ekosistem evropian të baterive, siç theksoi CEO dhe themeluesi i Verkor, Benoit Lemaignan.
“Industria e baterive është një industri e re që ka nevojë për shumë mbështetje,” tha Lemaignan, të cilin ekipet e Birkhofer e quajnë fshehurazi “Elon Musk francez”.
Shumë partnerë evropianë
Për të realizuar projektin e tij dhe për të arritur ambiciet e tij gjeopolitike, Verkor mund të mbështetet në një konsorcium partnerësh “veçanërisht mbresëlënës” të BE-së, tha Fayolle.
Verkor, i cili u krijua në korrik 2020, mbështetet, ndër të tjera, nga Schneider Electric, Demeter, Sibanye Stillwater, Plastic Omnium, Renault Group dhe BPI France.
Bankat Santander dhe Société Générale janë gjithashtu të përfshira në projekt, si dhe EIT InnoEnergy, një organizatë e bashkëfinancuar nga BE që financon inovacionin.
Të gjithë këta partnerë nevojiten për të siguruar që kompania “të hyjë në treg sa më shpejt të jetë e mundur”, thotë një anëtar themelues.
Kështu, kompania duhet të fillojë testimin e linjës së saj të prodhimit në prill 2023, në të njëjtën ndërtesë me laboratorin e saj të R&D.
Christophe Mille, bashkëthemelues dhe ekspert teknik i Verkor, bëri një turne në procesin e prodhimit të laboratorit të R&D për bateritë e ardhshme të prodhuara në Francë.
Tani për tani, “ne ende duhet të planifikojmë për të ardhmen,” tha ai.
Në fund të linjës së prodhimit, bateritë, të cilat kanë madhësinë e një baterie ore, janë krijuar për të përfaqësuar shpresat e një industrie në rritje.
Grenoble: një qendër e vërtetë e industrisë
Në krye të qendrës së inovacionit, siti në Grenoble do të jetë gjithashtu selia e zyrës qendrore të Verkor dhe shkollës së baterive, falë IDEC Group, bashkë-investitori në blerjen e faqes.
“Grenoble ishte gjeografikisht i barabartë nga nevojat personale dhe profesionale të bashkë-themeluesve tanë,” shpjegoi Sylvain Paineau, një nga gjashtë bashkëthemeluesit e Verkor dhe një njohës i industrisë së automobilave.
Rajoni është gjithashtu “një zonë e madhe punësimi në elektronikë, kimi dhe teknologji, e cila po rritet ndërkombëtarisht”, shtoi ai. Një ndihmë për 230 punonjësit e 28 kombësive.
Linja e parë e prodhimit të provës së shpejti
Kompania do të nisë gjithashtu linjën e saj të parë të prodhimit të testimit në muajt e ardhshëm, për të cilën një anëtar i ekipit themelues tha se do të bëhet “linja më e dixhitalizuar në botë”.
Ai do të jetë 36 metra i gjatë dhe fillimisht do të prodhojë 150 MWh bateri në vit. Por nga viti 2024, disa linja 100 metra të gjata do të ndërtohen në gjigafabrikën e Verkor në Dunkirk, siç njoftoi Presidenti Emmanuel Macron në shkurt.
Fabrika do t’i mundësojë Verkor-it të prodhojë deri në 50 GWh bateri në vit, duke përfshirë 20 GWh për Renault Group, aksioner i start-up-it. Kjo është e mjaftueshme për të përmbushur një pjesë të objektivit të Francës për të prodhuar dy milionë makina elektrike në vit deri në vitin 2030.
Projekti do të sigurojë gjithashtu 1,200 vende pune direkte dhe 3,000 vende pune indirekte për rajonin Hauts-de-France, i cili konkurroi me rajonin Bourgogne Franche-Comté për të pritur projektin.
“E ardhmja e industrisë evropiane është në rrezik këtu,” shpjegoi Xavier Bertrand, president i këshillit rajonal të Hauts-de-France, në një video të shfaqur gjatë ngjarjes.
“Objektivi është të arrijmë 100% të automjeteve të reja elektrike të shitura deri në vitin 2035”, siç ra dakord BE së fundmi, shtoi ministri francez i deleguar për industrinë, Roland Lescure.
N.Xh /
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.