Nën qiejt blu të Greqisë, një anije gjigante kalon ngadalë nëpër muret shkëmbore të një rruge ujore të ngushtë, artificiale, me vetëm disa centimetra për të kursyer në të dyja anët.
Lundrimet e para përmes Kanalit të Korintit, një nga bëmat më të rëndësishme infrastrukturore që bota kishte parë ndonjëherë, u zhvilluan në 1893, duke përmbushur një vizion që kishte qenë të paktën 2500 vjet në krijim e sipër.
Kanali preu istmusin e Korinthit në Greqi, duke lidhur detin Jon me Egjeun, duke e kthyer efektivisht gadishullin e Peloponezit në një ishull dhe duke krijuar një qendër ndërkombëtare detare që transformoi lundrimin në Europën Jugore.
Më e rëndësishmja, ai u shpëtoi anijeve udhëtimin gati 321 kilometra rreth pelerinës në formë gjetheje, duke i lejuar ato të arrinin portet më në lindje shumë më shpejt dhe më të sigurt. Tani një destinacion jashtëzakonisht popullor, është pika e referimit turistik e dyta më e vizituar në Greqi sot, duke tërhequr njerëz nga e gjithë bota.
Në fakt, deri në 12,000 anije tregtare dhe turistike të regjistruara në rreth 60 vende udhëtojnë çdo vit përmes Kanalit të Korintit, i cili aktualisht është i mbyllur ndërkohë që po kryhen punimet restauruese.
Disa anije, duke përfshirë ato që tejkalojnë 800 tonazh neto ose që transportojnë ngarkesa potencialisht të rrezikshme, duhet të tërhiqen me rimorkiatorë, me pilotët e kanalit që ndihmojnë në kalim.
Jo-detarët mund të përdorin ura hekurudhore dhe autostradë për të kaluar kanalin, me dy ura të zhytura që dalin nga uji në të dy skajet për të lejuar trafikun rrugor të kalojë ndërmjet anijeve që kalojnë. Por sido që të jeni duke kaluar Kanalin e Korintit, pamja është madhështore.
Perspektiva e gërmimit të një kanali nëpër istmusin e ngushtë kishte qarkulluar për më shumë se dy shekuj përpara se të vinte projekti konkret, me ndalesa dhe fillime të ndryshme.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.