Nga thuajse e “padukshme”, për zgjedhjen e një trupi kaq në modë, ai crossover, por i trajtuar në mënyrë të tillë që të kalojë pa u vënë re, në një protagoniste të vërtetë të kësaj serie.
Gjashtë vite më parë, Niro ishte pionieri i Kia-s në botën hibride: i karakterizuar nga një dizajn i thjeshtë, sigurisht më pak i guximshëm se ai i motrave të tij, me motor termik si Sportage, ai megjithatë ishte në gjendje të fitonte një numër të mirë klientësh, veçanërisht gjeneratat e vjetra.
Duke u nisur nga njohës që janë pak budallenj, akoma më mirë inxhinierë, falë cilësive të përgjithshme, eficiencës në radhë të parë.
Tani mjeti i parë sportiv me shumë energji nga prodhuesi korean bën një hap përpara me një pamje befasuese, e cila i detyrohet shumë konceptit Habaniro, të paraqitur në Motor Show në Nju Jork disa vjet më parë.
Karakteristikat e tij janë bërë të qarta dhe vendimtare: trupi dallohet nga shtylla e rëndësishme e pasme dhe grila karakteristike e hundës Tiger të rishikuar.
Natyrisht, estetika e jashtme është vetëm preambula, pas së cilës crossover-i i ri, i zbuluar në Seoul Mobility Show dhe i disponueshëm nga viti i ardhshëm në maskën e konfirmuar të trefishtë të Hev (hibrid), Phev (plug-in) dhe EV (vetëm elektrike) .
Është i mrekullueshëm për zgjidhjet e tij të brendshme dhe për disa funksione novatore, të tilla si modaliteti i drejtimit Greenzone, një sistem që vepron në programet e drejtimit duke kaluar automatikisht nga modaliteti hibrid në tërheqje elektrike 100%.
Praktikisht, kur vozitni në zona të banuara ose pranë shkollave dhe spitaleve, makina “kupton” nga informacioni nga sistemi i navigimit dhe nga të dhënat e historisë së drejtimit se është e përshtatshme të kalohet në zero emetime.
“Kia vazhdon të bëjë hapa drejt një të ardhmeje më të qëndrueshme, një epoke të re lëvizshmërie”, komenton Ho Sung Song, president dhe CEO i kompanisë koreane.
Hundë tigri
Përtej deklaratave të qëllimit dhe përcaktimeve të sugjeruara nga marketingu, si ai i filozofisë së dizajnit të prodhuesit, i përcaktuar si “Të kundërtat të bashkuara”, ose motot sugjestive si “Gëzimi për arsyen”, gjenerata e dytë e kryqëzimit korean duket se ka kartat për të pushtuar një audiencë më të gjerë, ndoshta duke hapur rrugën edhe tek të rinjtë.
Detaje të ndryshme stili janë marrë nga koncepti Habaniro, duke filluar me karrocerinë me dy ngjyra dhe duke vazhduar me pjesën e gjerë vertikale në pjesën e pasme, e cila luan një funksion të rëndësishëm praktik, duke përmirësuar rrjedhën e ajrit dhe rrjedhimisht, aerodinamikën. Për sa i përket stilit, grila klasike e hundës Tiger tani shtrihet nga kofano deri te parafango.
Duhet theksuar gjithashtu loja e “rrahjeve të zemrës”, dritat LED, të dizajnuara për të rritur sigurinë dhe, në të njëjtën kohë, për të bërë njohjen e modelit.
Një karakter i fortë dhe vendimtar që gjendet edhe në pjesën e pasme, i cili bie veçanërisht në sy për fenerët e rinj me dizajn vertikal, në formën e një bumerang.
Për më tepër, crossover-i korean përdor materiale inovative dhe të qëndrueshme: sipërfaqja e kokës, për shembull, është bërë me letër-muri të ricikluar, ndërsa për sediljet Bio PU (bio-poliuretani) me Tencel, një pëlhurë artificiale e nxjerrë nga celuloza e gjetheve të eukaliptit; panelet e dyerve, në fund, trajtohen me bojë pa BTX (izomerë benzen, toluen dhe ksilen).
Ndarja e pasagjerëve ka forma të lakuara në pjesën e përparme të rrethuara nga vija horizontale dhe diagonale që bëjnë kontrast me një sipërfaqe të zezë me shkëlqim, ku janë futur ekrani me prekje i sistemit të informacionit argëtues dhe hyrjet e ajrit.
Së fundmi, dizajnerët nënvizojnë se kanë zgjedhur të fokusohen në sedilje me përmasa të kufizuara, për të mos u hequr hapësirë pasagjerëve, pa ndikuar në komoditetin.