Në fshatin çek, jo shumë larg Pragës, një tren i bardhë fantazmë po ecën me shpejtësi përreth dhe rreth një unaze të madhe binarësh. Nga ajri, qarku i vetëm duket si një hekurudhë gjigante model. Vetëm kjo nuk po përdoret për argëtim. Është një nga objektet e pakta të dedikuara të Europës ku trenat e rinj mund të testohen intensivisht larg binarëve publike.
Për gjashtë muaj, treni i bardhë anonim do të bëjë xhiro të pafundme të qarkut me shpejtësi deri në 200 km/h, duke i lejuar teknikët të monitorojnë çdo aspekt të performancës së tij.
Ndërkohë, një tren i dytë do të dërgohet në Vjenë në Austri, për t’u testuar në temperatura që variojnë nga minus 20 C deri në 40 C, i shpërthyer me borë dhe akull dhe do të kalojë përmes një tuneli ere me shpejtësi prej deri në 100 mph në të vetmen qendër të specializuar të testimit klimatik në Europë.
Pse është kjo e rëndësishme? Epo, për Hekurudhat Kombëtare Franceze (SNCF) shënon fillimin e një epoke të re: një rindezje për trenat e saj ikonë TGV. Kjo gjeneratë e fundit prej 320 km/orë TGV do të testohet në kufijtë e saj për më shumë se dy vjet përpara se të mund të fillojë të transportojë pasagjerë në 2024.
Dhe nuk është e rëndësishme vetëm për Francën, këta trena dykatësh të avancuar do të shërbejnë si rrugët vendase ashtu edhe ndërkombëtare me shpejtësi të lartë, duke filluar nga Paris-Lyon dhe Paris-Milano.
Nga 115 trenat e porositur aktualisht, 15 do të zëvendësojnë TGV-të më të vjetër në itinerarin e Milanos nga viti 2025, ku SNCF tani po përballet me konkurrencë të ashpër nga konkurrenti italian Trenitalia.
Të tjerët do të zëvendësojnë trenat e vjetër të ndërtuar në vitet 1980 dhe 1990 për linjën Paris-Lyon Sud Est (PSE), duke u përhapur gradualisht në linja të tjera ndërsa flota rritet.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.