30.5 C
Tirana
E martë, 17 Qershor 2025

Investimet në hotelet kroate po japin fryte

Duhen Lexuar

Në Kroaci po bëhen gjithnjë e më shumë investime në sektorin e hotelerisë. Këto investime po japin fryte.

Siç shkruan Katarina Kusec/Poslovni Dnevnik, koha e duhur për të folur për turizmin dhe përmirësimet që mund të bëhen, është në prag të sezonit veror. Shoqata Kroate e Turizmit mati efektet ekonomike të investimeve në hotelet dhe kampingjet kroate dhe propozoi masa për t’i nxitur ato më tej. Për këtë qëllim, është kryer hulumtimi në një kampion prej 20 investimesh në hotelet dhe kampingjet kroate, nga gjashtë kompani vendase. Ato kanë një vlerë të përgjithshme prej 570 milionë eurosh dhe u realizuan në periudhën 2016-2025.

Investimet në hotelet kroate kanë përfitime të mëdha të drejtpërdrejta dhe të tërthorta

Këto investime krijuan vlerë të re të shtuar në vetëm tetë vjet. Në 12 vjet, ato do t’i sjellin shtetit vlerën e plotë të investimit nëpërmjet kontributeve dhe taksave fiskale dhe parafiskale. Investimet në hotelet dhe kampingjet kroate sjellin shumë lloj përfitimesh ekonomike. Nëse do të flisnim për shifra konkrete, pas investimit, të ardhurat direkte dhe indirekte nga turizmi u rritën me 319.75 milionë euro në bazë vjetore. Kjo mundësoi punësimin e rreth 1500 personave.

Studimi arriti në përfundimin se për çdo milion euro të investuara në kapacitetet e hotelerisë dhe kampingjet kroate, mund të pritet një rritje vjetore e të ardhurave nga turizmi prej 560.6 mijë eurosh. Është e rëndësishme të theksohet se po rriten edhe të ardhurat jashtë komplekseve, pra shpenzimet në vend në përgjithësi. Prandaj, investimet nuk janë diçka për t’u shmangur, por përkundrazi, duhen nxitur vazhdimisht.

Si një vend që mbështetet shumë te turizmi, Kroacia ka në dispozicion një sërë masash për të nxitur turizmin dhe investimet. Por, a janë ato të mjaftueshme? Akomodimi në hotele në të gjithë Kroacinë përbën vetëm 9.5% të totalit të kapaciteteve akomoduese. Kjo është shumë herë më pak se në të gjitha vendet e Mesdheut. Për të përmirësuar sistemin, u krye edhe një analizë e konkurrencës së vendeve të tjera, disa prej të cilave ishin mesdhetare. Analiza e kryer nga Horëath HTL përfshinte Austrinë, Malin e Zi, Maltën, Italinë, Greqinë, Serbinë, Shqipërinë, Hungarinë dhe Portugalinë.

Nevojitet një qasje më logjike

“Pa veprimtari dhe masa konkrete nuk do të ndodhë ndryshimi i dëshiruar në kapacitetet e akomodimit të Kroacisë, ose do të ndodhë shumë ngadalë. Është folur shpesh për çmimet e larta, por më 15 gusht të vitit të kaluar, hotelet me pesë yje të Kroacisë ishin pothuajse plotësisht të rezervuara dhe kampingjet ishin rreth 100% plot. Çmimet nuk janë një problem dhe tregu duket se i pranon.

Hotelet luksoze të mbushura gjatë pikut të sezonit veror dëshmojnë se çmimet janë të pranueshme për njerëzit, të cilëve u drejtohet kjo ofertë. Prandaj duhet të vazhdojmë të investojmë dhe të zhvillojmë, por vetëm aty ku ka një logjikë për të krijuar vlerë më të madhe të shtuar”, thotë Ostojić. Më pas ai këshilloi disa mjete me të cilat Kroacia mund të nxisë investimet në hotele dhe t’i sjellë atyre më shumë vlerë të shtuar.

Postimi ” Investimet në hotelet kroate po japin fryte ” eshte marre nga Revista Monitor.

- Reklama -
spot_img
- Reklama -

Artikujt e Fundit

WallStreet.al Deshirojme tju informojme per cdo artikull te ri qe publikojme ne web.
Dismiss
Allow Notifications