Disa shitës me pakicë në Europë këtë javë parashikuan ose raportuan shitje më të mira gjatë gjithë vitit pasi u përpoqën për të mbajtur çmimet të ulëta për të tërhequr blerës me pakicë, megjithëse të tjerë, duke përfshirë Marks & Spencer dhe Adidas paralajmëruan për fitime të mundshme.
Shumë konsumatorë janë kthyer drejt produkteve më të lira jo marka, duke rritur shitjet për shitësit me pakicë si ushqimore holandeze Ahold Delhaize dhe pronari i Primark, Associated British Foods, pasi ata po përballen me një krizë të zgjatur të kostos së jetesës.
Të mërkurën, Ahold ngriti perspektivën e saj vjetore për herë të tretë këtë vit, duke pritur rritje të ulët dyshifrore të fitimeve për aksion kundrejt një udhëzimi të mëparshëm njëshifror mesatar.
AB Foods, pronar i zinxhirit të modës me zbritje Primark, të martën raportoi një rritje prej 42% në fitimin 2021-2022. Kompania, e cila shet bluzat e femrave për vetëm 1.80 paund secila, tha se do të kufizojë rritjen e çmimeve përtej atyre të planifikuara tashmë.
Shitësi më i madh i ushqimeve në Europë, Carrefour CARR.PA u zotua të martën të rrisë pjesën e produkteve të etiketës private në shitjet e ushqimit në 40% në 2026 nga 33% në 2022 dhe të përshpejtojë zgjerimin e dyqaneve me zbritje në Francë dhe Brazil.
Carrefour tha se do të rritë zgjerimin e saj në tregtinë elektronike, do të hapë më shumë dyqane me zbritje dhe do të shkurtojë kostot ndërsa detajonte strategjinë e re të kthesës.
Në fund të tetorit Carrefour rriti objektivin e fluksit të parasë për vitin 2022, pasi hipermarketet e tij përfituan nga ofertat “tërheqëse” me çmime të ulëta, ndërsa blerësit u përballën me inflacionin.
Të kesh më pak të ardhura të disponueshme ka bërë që shumë blerës të frenojnë blerjen e rrobave të tregut të mesëm dhe artikujve të tjerë opsionalë.
Shitësi britanik M&S, i cili shet veshje, produkte shtëpiake dhe sende ushqimore, përsëriti se fitimi i vitit 2022 do të ishte më i ulët se viti i kaluar, i dëmtuar nga kostot më të larta dhe presioni mbi buxhetet e familjeve, pasi raportoi një rënie prej 24% të fitimit në gjysmën e parë.
Adidas përgjysmoi parashikimin e të ardhurave neto të plotë të vitit të mërkurën, duke fajësuar ndarjen e saj nga reperi i njohur Kanye West përpara sezonit kyç të Krishtlindjeve.
Në pjesën e sipërme të tregut, megjithatë, prodhuesit e mallrave luksoze janë prekur më pak nga përkeqësimi i mjedisit të konsumatorit duke raportuar se po fitojnë para nga produktet e tyre më të shtrenjta dhe presin të vazhdojnë ta bëjnë këtë.
Konsumatorët më të pasur janë ende të ulur në një jastëk kursimesh të krijuara gjatë pandemisë COVID-19 dhe disa janë të prirur të ‘trajtojnë veten mirë’ pas dy vitesh kufizime.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.