Shtëpitë automobilistike gjermane të makinave luksoze pësuan një goditje të fortë në vendin e tyre dhe në Kinë në vitin 2024, treguan të dhënat e vëllimit të shitjeve, pasi konsumatorët më të pasur frenuan blerjet në një ekonomi të paqartë dhe shitjet e makinave elektrike ishin më të ngadalta se parashikimet.
BMW raportoi të hënën një rënie prej 2.3% të shitjeve totale të makinave të markës së saj BMW krahasuar me rënien prej 3% të Mercedes-Benz Cars dhe Porsche dhe rënies prej 12% të Audi të Volkswagen.
Në Kinë dhe në Gjermani, megjithatë, BMW regjistroi rënie përkatësisht prej 13.4% dhe 5.3%, ndërkohë që shitjet e Mercedes u tkurrën me 7% dhe 9%.
Shitjet e Audi ranë me 11% në Kinë dhe 21% në Gjermani.
Tregu i brendshëm në Kinë, më i madhi në botë, ruajti një rritje konstante në 2024, por shtëpitë e huaja automobilistike me një gamë mjetesh elektrike më pak konkurruese kanë humbur terren përballë rivalëve kinezë që përdorin vetëm automjete elektrike, për shkak të luftës së çmimeve dhe subvencioneve që nxisin tregtinë e makinave më të gjelbra.
Në Gjermani, kërkesa për makina mbetet nën nivelet e para-pandemisë, me rreth 2.8 milionë makina të shitura vitin e kaluar – rreth 1% më pak krahasuar me 2023 dhe një të katërtën më pak krahasuar me shitjet e 2019-s.
Shitjet e makinave elektrike dhe atyre me bateri në vend ranë me një të katërtën krahasuar me 2023, sipas të dhënave të autoritetit automobilistik gjerman, ndërkohë që shitjet e makinave hibride u rritën me 12% në rreth 950.000 njësi.
Shitjet e makinave elektrike BMW në nivel global janë në kontrast, me rritje prej 13.5% në rreth 430.000 njësi, ndërsa shitjet e makinave me bateri Mercedes-Benz ranë me 23%.
/ Reuters
Postimi ” Shitjet e prodhuesve gjermanë të makinave luksoze ulen në Kinë dhe Gjermani ” eshte marre nga Revista Monitor.