Facebook dhe Instagram janë ende rrjetet sociale më të njohura në Shqipëri, një dekadë e gjysmë pasi u shfaqën.
Shtrirja e gjerë e këtyre dy platformave, që i përkasin kompanisë mëmë Meta, i bën ato thelbësore në strategjinë e marketingut digjital të çdo kompanie. Dhe të dyja mund të menaxhohen përmes mjetit të vetëm, të quajtur Meta Business Suite. Kjo platformë u lejon atyre të menaxhojnë publikimet e tyre dhe të vendosin fushata reklamuese.
Pak kompani arrijnë të kenë ndikim të madh me postimet e tyre “organike”.
Meta Business Suite lejon kompanitë e ndryshme, madje edhe ato më të voglat, të rafinojnë fushatat e tyre reklamuese për të arritur tek publiku që është vërtet i interesuar për mallrat dhe shërbimet e tyre. Dhe kjo mund të bëhet me një investim të përballueshëm, nga 5 deri në 10 euro në ditë, me të cilin nuk rrezikoni shumë. Me Meta Business Suite, përveç kësaj, ndërmarrjet e vogla dhe të mesme mund të arrijnë miliona përdorues në mbarë botën ose të zgjedhin të aksesojnë konsumatorët vendas.
Por, ku e filloni një fushatë në Meta?
Përpara se të nisë fushatën reklamuese, sipërmarrësi duhet të përcaktojë objektivin e tij. Për ta bërë më të lehtë punën tuaj, Meta ofron disa opsione: shumëfishoni vizitat në faqen tuaj të internetit, promovoni një publikim ose merrni më shumë mesazhe përmes shërbimit të postës, Messenger ose WhatsApp. Gjithashtu, jep mundësinë për të marrë më shumë klientë ose për të promovuar biznesin vetëm në zonën tuaj gjeografike.
Pasi të jetë zgjedhur objektivi, është e nevojshme të kufizoni publikun që dëshironi të arrini. Segmentimi është çelësi i suksesit të fushatave në internet dhe në rrjetet sociale, sepse ai lejon arritjen e konsumatorëve me objektiv të njëjtë: ata që kanë dëshirën, nevojën ose qëllimin për të blerë produktin. Ky segmentim është i mundur sepse përdoruesit ndajnë të dhëna për shijet e tyre, aktivitetet dhe përvojat e tyre duke u bashkuar në grupe, duke shkruar tekste ose komente ose duke treguar koncertet që marrin pjesë ose filmat e tyre të preferuar, për shembull. Një njohuri që Meta e grumbullon dhe organizon.
Fragmentimi mund të bëhet edhe sipas moshës apo interesave, në mënyrë që publiku të klasifikohet sipas pëlqimeve që shfaqin në profilet e tyre, si dhe në grupet apo faqet që vizitojnë brenda rrjeteve sociale.
Përdoruesit mund të grupohen sipas sjelljes: ata që kanë deklaruar se do të udhëtojnë në tre javët e ardhshme, ata që do të martohen ose ata që blejnë rregullisht “online”. Përveç kësaj, është gjithashtu e mundur që të drejtohet një fushatë për përdoruesit e internetit me të cilët kompania ka pasur tashmë disa kontakte. Sipërmarrësi identifikon përdoruesit që kanë shfletuar profilet e kompanisë së tij, që kanë klikuar në një fushatë të mëparshme ose që kanë vendosur një produkt në karrocën virtuale të dyqanit, por nuk e kanë përfunduar blerjen.
Ekspertët theksojnë se marketingu është veçanërisht i dobishëm kur dëshironi të zgjeroheni në tregje të reja.
Pasi të keni zgjedhur objektivin dhe audiencën që dëshironi të ndikoni, duhet të krijoni reklamën. Mund të ndërtohet nga e para, me një tekst dhe imazh të ri, ose të përdorni një nga postimet në Facebook ose Instagram. Një restorant, për shembull, mund të promovojë postimin për menunë e re që është ngarkuar në profilin e tij javën e kaluar. Ju mund të tregoni se ku dëshironi të shkojë përdoruesi kur klikon: çojini në faqen e internetit, në një numër telefoni ose një email. Më pas, duhet të përcaktohet koha në të cilën është planifikuar të jetë e vlefshme reklama (minimumi 4 ditë) dhe buxheti. Sa herë që modifikohen këta dy faktorë, programi ofron një vlerësim të numrit të përdoruesve që do të arrihet.
Reklamat shqyrtohen nga Meta dhe nëse konstaton se shkelin ndonjë rregull, nuk i publikon ato.
Sipërmarrësi mund të shikojë të gjitha fushatat përmes një paneli kontrolli. Në të, ju do të kontrolloni statusin e reklamës, aktive, të çaktivizuar ose në shqyrtim, buxhetin që keni investuar dhe shtrirjen që po përjetoni.
Burimi: A2 CNN