Qeveria ka vendosur në dispozicion një shumë prej 46 milionë lekësh apo 400 mijë euro për rimbursimin e gjobave që u janë vendosur dhe janë paguar nga bizneset që nuk kanë zbatuar detyrimin ligjor për regjistrimin e pronarëve të tyre përfitues sipas afateve të përcaktuara.
Vendimi i botuar në Fletoren Zyrtare dhe që tashmë ka hyrë në fuqi, përcakton se ky fond shtesë në buxhetin e vitit 2022, miratuar për Ministrinë e Financave, do ti kalojë Qendrës Kombëtare të Biznesit për rimbursimin e masave administrative të paguara, të falura sipas ligjit nr. 112/2020, “Për regjistrin e pronarëve përfitues”, të ndryshuar. Kjo shtesë, do të përballohet nga fondi rezervë i buxhetit të shtetit, i miratuar për këtë vit.
Por si do të kryhet rimbursimi? Subjektet, të cilave u është falur gjoba e paguar, e vendosur ndaj tyre dhe përfaqësuesve të tyre ligjorë dhe kanë përmbushur detyrimet përkatëse për regjistrimin e pronarëve të tyre përfitues, paraqesin pranë Qendrës Kombëtare të Biznesit kërkesën për rimbursim, jo më vonë se data 15.12.2022.
Kërkesa shoqërohet me dokumentacionin përkatës ku përfshihet: emri/mbiemr i individit/emërtimin e subjektit; karta e identitetit/NIPT-i; IBAN-i; emri i bankës pranë së cilës ka llogarinë personale/llogarinë e subjektit; d) vërtetimin bankar, që llogaria bankare ku do të arkëtohet kthimi i gjobës është aktive; dhe ekstraktin e regjistrit të të dhënave të pronarëve përfitues.
Qendra Kombëtare e Biznesit, pas paraqitjes së dokumentacionit, brenda 60 ditëve kalendarike, kryen rimbursimin e gjobës në të njëjtën masë (ekuivalente në lek) në llogarinë bankare, të përcaktuar nga subjekti përfitues.
Elisabeta Dosku/
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.