Honda Motor Co e Japonisë zbuloi modelin e dytë të linjës së saj të re të automjeteve elektrike (EV) vetëm në Kinë, duke synuar segmentin e makinave me rritje të shpejtë, me bateri, në tregun më të madh të automjeteve në botë.
Prodhuesi japonez i automobilave tha vitin e kaluar se planifikoi të nxjerrë në treg modelet EV nën një markë të re të quajtur “Seria e:N” gjatë pesë viteve të ardhshme me partnerët GAC dhe Dongfeng Motor. Ajo filloi shitjen e modelit të parë në Kinë në prill.
“Honda po transformohet në një markë elektrike në Kinë me një seri produktesh unike dhe të larmishme të lëvizshmërisë elektrike që vetëm Honda mund të ofrojë”, tha CEO i Honda, Toshihiro Mibe në një deklaratë.
Një sfidë kryesore me të cilën përballet Honda dhe kolegët e saj kryesorë japonezë, Toyota Motor Corp dhe Nissan Motor Co, është të arrijë rivalët si Tesla Inc që kanë ecur përpara në sektorin e EV.
Honda vendosi një objektiv për të nxjerrë 30 modele EV globalisht dhe për të prodhuar rreth 2 milionë EV në vit deri në vitin 2030 në fillim të këtij viti.
Vitin e kaluar, ajo tha se do të prezantonte vetëm modele të automjeteve të elektrizuara në Kinë pas vitit 2030, duke përfshirë makina elektrike me bateri, me qeliza karburanti hidrogjeni ose automobila me benzinë elektrike.
Dy sipërmarrjet e saj të përbashkëta, GAC-Honda dhe Dongfeng-Honda, planifikojnë të ndërtojnë impiante të reja montimi vetëm për EV që pritet të fillojnë prodhimin në 2024.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.