6.5 C
Tirana
E enjte, 21 Nëntor 2024

Me paketat e baterive Tesla dhe rezervuarin më të madh të hidrogjenit, Panasonic teston fabrikën e së ardhmes!

Duhen Lexuar

Ndërsa trenat e shpejtësisë së lartë lëvizin me shpejtësi 285 kilometra në orë, Norihiko Kawamura i Panasonic shikon mbi rezervuarin më të lartë të depozitimit të hidrogjenit në Japoni. Struktura prej 14 metrash duket mbi gjurmët e linjës Tokaido Shinkansen jashtë kryeqytetit antik të Kiotos, si dhe një grup i madh panelesh diellore, qeliza karburanti hidrogjeni dhe bateri magazinimi Tesla Megapack. Burimet e energjisë mund të gjenerojnë lëng të mjaftueshëm për të drejtuar një pjesë të vendit të prodhimit duke përdorur vetëm energji të rinovueshme.

E vendosur mes një hekurudhe me shpejtësi të lartë dhe autostradës, fabrika e Panasonic në Kusatsu, prefektura Shiga, është një zonë e madhe prej 52 hektarësh. Fillimisht u ndërtua në vitin 1969 për të prodhuar mallra, duke përfshirë frigoriferë, një nga “tre thesaret” e pajisjeve shtëpiake, së bashku me televizorët dhe makinat larëse, që japonezët i lakmuan ndërsa vendi u rindërtua pas shkatërrimit të Luftës së Dytë Botërore.

Sot, një cep i uzinës është H2 Kibou Field, një impiant demonstrues i qëndrueshëm i energjisë që filloi funksionimin në prill. Ai përbëhet nga një rezervuar karburanti hidrogjeni 78,000 litra, një grup qelizash karburanti me hidrogjen 495 kilovat, i përbërë nga 99 qeliza karburanti 5 kW, 570 kW nga 1,820 panele diellore fotovoltaike të rregulluara në një formë “V” të përmbysur për të kapur sa më shumë rrezet e diellit, dhe magazinimin e 1.1 megawatt të baterive litium-jon.

Në njërën anë të fushës H2 Kibou, një ekran i madh tregon sasinë e energjisë që prodhohet në kohë reale nga qelizat e karburantit dhe panelet diellore: 259 kW. Rreth 80% e energjisë së gjeneruar vlerësohet të vijë nga qelizat e karburantit çdo vit, me energjinë diellore për pjesën tjetër. Panasonic thotë se objekti prodhon energji të mjaftueshme për të përmbushur nevojat e fabrikës së qelizave të karburantit të vendit, ka fuqi maksimale prej rreth 680 kW dhe përdorim vjetor prej rreth 2.7 gigavat. Panasonic mendon se mund të jetë një model për gjeneratën e ardhshme të prodhimit të ri dhe të qëndrueshëm.

Një Sistem i Menaxhimit të Energjisë (EMS) i pajisur me inteligjencë artificiale kontrollon automatikisht prodhimin e energjisë në vend, duke kaluar midis diellit dhe hidrogjenit, për të minimizuar sasinë e energjisë elektrike të blerë nga operatori lokal i rrjetit. Për shembull, nëse është një ditë vere me diell dhe fabrika e qelizave të karburantit ka nevojë për 600 kW, EMS mund t’i japë përparësi paneleve diellore, duke vendosur për një përzierje prej 300 kW solare, 200 kW qeliza karburanti hidrogjeni dhe bateri magazinimi 100 kW. Në një ditë me re, megjithatë, mund të minimizojë komponentin diellor dhe të rrisë hidrogjenin dhe bateritë e ruajtjes, të cilat rimbushen natën nga qelizat e karburantit.


Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.

- Reklama -
spot_img
- Reklama -

Artikujt e Fundit

WallStreet.al Deshirojme tju informojme per cdo artikull te ri qe publikojme ne web.
Dismiss
Allow Notifications