Ford po ndërmerr një rrugë të dytë në kiminë e baterive për automjetet elektrike. Do të jetë prodhuesi i parë i makinave që do të prodhojë bateri nikel-kobalt-mangan (NCM) dhe litium hekur fosfat (LFP) në Shtetet e Bashkuara. Një njoftim që vjen menjëherë pas shkurtimit të rreth 4 mijë vendeve të punës në Evropë, por që ofron mundësi të reja jashtë shtetit. Blue Oval njoftoi se po investon 3.5 miliardë dollarë për të ndërtuar fabrikën e parë të baterive LFP në vend, duke u ofruar klientëve një teknologji të dytë të baterive brenda linjës së saj të automjeteve elektrike.
Objekti, i quajtur BlueOval Battery Park Michigan, do të jetë i vendosur në Marshall, Michigan dhe fillimisht do të punësojë 2,500 njerëz kur të fillojë prodhimin e baterive LFP të planifikuar për vitin 2026.
Me këtë investim shtesë, Ford dhe partnerët e tij të inxhinierisë së baterive kanë njoftuar deri më tani 17.6 miliardë dollarë investime në prodhimin e automjeteve elektrike dhe baterive në Shtetet e Bashkuara që nga viti 2019, si pjesë e angazhimit të Ford për të investuar më shumë se 50 miliardë dollarë në BEV globalisht deri në vitin 2026. Mbi tre vitet e ardhshme, këto investime do të çojnë në më shumë se 18,000 vende pune direkte në Michigan, Kentucky, Tennessee, Ohio dhe Missouri dhe më shumë se 100,000 vende pune indirekte.
Diversifikimi dhe lokalizimi i zinxhirit të furnizimit të baterive të Ford në vendet ku ai ndërton automjete elektrike do të përmirësojë disponueshmërinë dhe përballueshmërinë për klientët, ndërkohë që do të forcojë kërkesën e konsumatorëve. Ford po punon për të ofruar 600,000 automjete elektrike çdo vit në nivel global deri në fund të vitit 2023 dhe dy milionë deri në fund të 2026 si pjesë e planit të tij Ford+. Ndërsa kompania rrit me shpejtësi prodhimin e EV, futja e baterive LFP i mundëson asaj të prodhojë më shumë EV dhe të ofrojë më shumë zgjedhje për klientët e rinj, duke ndihmuar në mbështetjen e objektivit të saj për një marzh EBIT prej 8% deri në vitin 2026 Edhe përpara se të hapet fabrika e re Marshall, Ford do të prezantojë Bateritë LFP në Mustang Mach-E këtë vit dhe F-150 Lightning në 2024 për të rritur kapacitetin e prodhimit, duke synuar të reduktojë kohën e pritjes për klientët.
Fabrika e re e baterive në Michigan fillimisht do të arrijë afërsisht 35 GWh në vit kapacitet, e aftë për të fuqizuar afërsisht 400,000 Ford BEV të ardhshëm. Si pjesë e planit të Ford për të ofruar kimi të re të baterive në rajonet kyçe ku prodhon automjete elektrike, Ford ka arritur një marrëveshje të re me Contemporary Amperex Technology (Catl), sipas së cilës një degë e Ford në pronësi të plotë do të prodhojë qelizat e baterisë duke përdorur teknologjinë LFP njohuritë dhe shërbimet e ofruara nga Catl, e cila operon 13 fabrika në Europë dhe Azi.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.