A keni vozitur ndonjëherë në Londër? Atëherë me siguri keni ngecur në një bllokim trafiku në Londër, gjithashtu. Kryeqyteti i Mbretërisë së Bashkuar shpesh e gjen veten të renditur si një nga qytetet më të mbipopulluara në botë. Rrugët e saj shumë të rrëmbyeshme nuk e ndihmojnë rrjedhën e trafikut dhe me një popullsi gjithnjë në rritje prej 8.8 milionë në numërimin e fundit, me 9.4 milionë të parashikuara deri në vitin 2030, presioni në sistemin e transportit vetëm do të rritet.
Të dhënat nga Departamenti i Transportit, megjithatë, tregojnë një histori paksa të ndryshme. Në dekadën e fundit, fluksi i trafikut në Londër që është një masë e numrit të automjeteve në një qytet dhe sa larg po udhëton çdo automjet ka rënë me 10 %.
Në disa zona, kjo shifër është më e madhe: në Westminster, për shembull, fluksi i trafikut është ulur me 28 % në dhjetë vitet e fundit. Në Camden, ajo ka rënë me 21 %. Ndërsa pandemia COVID-19 ka anuar të dhënat nga dy vitet e fundit duke dhënë një pamje jo të plotë, ka ende shenja se ulja është më shumë se thjesht një tendencë bllokimi.
Në vitin 2022, trafiku në rrugët më të ngarkuara të Londrës është ende 6 % në rënie në krahasim me para pandemisë. Londra po kalon një transformim gradual. Nëse ngasja është në rënie, si po udhëtojnë njerëzit? Një mënyrë transporti është spikatur në Londër në dhjetë vitet e fundit: çiklizmi.
Midis 2011 dhe 2021, trafiku i biçikletave në Londër u rrit me 66%. Investimi në infrastrukturën e re të çiklizmit e ka bërë çiklizmin në qytet më të aksesueshëm, me numrin e njerëzve që jetojnë brenda 400 metrave nga një rrugë biçikletash me cilësi të lartë pothuajse dyfishuar që nga viti 2019.
Skema e qirasë së çiklizmit në Londër, e cila u prezantua në vitin 2012, po inkurajon gjithashtu çiklizmin. Në vitin 2021, u punësuan 10,941,264 biçikleta Santander dhe përdorimi i skemës është rritur me 53 % në dekadën e fundit. Me 12,000 biçikleta të ankoruara në të gjithë qytetin, kjo është skema më e madhe e qirasë së biçikletave në Europë.
Antwerp, së bashku me Vjenën, Helsinkin, Hannoverin dhe Milanin janë pionierë në përdorimin e planifikuesve dixhital të rrugëve të lëvizshmërisë multimodale për të ofruar një listë dixhitale të mënyrave të transportit për çdo udhëtim të caktuar, shpesh në kombinim me njëri-tjetrin, për të ndihmuar njerëzit të bëjnë udhëtime derë më derë duke shmangur përdorimin e një makine. Gjermanët dhe austriakët janë gjithashtu udhëheqës në përballueshmërinë e transportit publik me Klimatiket dhe iniciativa të ngjashme.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.