Makinat me emetim zero po rriten në popullaritet, por drejtimi i një automjeti elektrik është pothuajse i pamundur në vende me infrastrukturë të kufizuar karikimi, Stella Terra mund ta ndryshojë këtë. SUV-ja me ngjyrë kaki-jeshile përdor panele diellore në çatinë e saj të pjerrët për të ngarkuar baterinë e saj elektrike, që do të thotë se mund të drejtojë distanca të gjata duke u mundësuar tërësisht nga dielli.
I ndërtuar nga një ekip studentësh në Universitetin e Teknologjisë në Eindhoven (TUE), “automjeti i parë jashtë rrugës në botë me energji diellore” mund të ndihmojë në lidhjen e zonave të largëta” ku rrugët janë më pak të zhvilluara dhe rrjetet e energjisë nuk janë aq të besueshme” dhe të ndihmojë me Ndihma emergjente dhe dërgesat, thotë Thieme Bosman, menaxhere e ngjarjeve për ekipin.
Ekipi testoi automjetin në Marok në fillim të këtij muaji, duke udhëtuar më shumë se 1,000 kilometra midis bregut verior të vendit dhe shkretëtirës së Saharasë në jug.
“Maroku ka një larmi të madhe peizazhesh dhe sipërfaqe të ndryshme në një distancë mjaft të shkurtër,” thotë Bosman, duke shtuar se makina është testuar “në çdo lloj sipërfaqeje që mund të hasë një makinë si kjo”.
Makina rrugore legale ka një shpejtësi maksimale prej 145 kilometrash në orë. Në një ditë me diell, diapazoni i baterisë së tij është rreth 710 kilometra në rrugë dhe rreth 550 kilometra jashtë rrugës (off-road), në varësi të sipërfaqes. Në kushte me re, ekipi vlerëson se diapazoni mund të jetë 50 kilometra më pak.
Automjeti kishte rezultuar të ishte një e treta më efikase nga sa pritej në udhëtim dhe se dizajni i tij i lehtë e bënte atë më pak të prirur për t’u mbërthyer në terren të thyer dhe për të vënë më pak stres në pezullimin e tij.
Laboratori i inovacionit të automobilave të TUE ka eksperimentuar me automjete me energji diellore për më shumë se një dekadë, duke prodhuar makina koncepti që zakonisht janë pesë deri në 10 vjet përpara tregut.
Një sfidë e madhe është kthimi i makinës koncept në një që mund të prodhohet në masë. Alumni nga ekipi i parë studentor i programit TUE Solar njoftoi në 2022 se kompania e tyre Lightyear po fillonte prodhimin e një makine të pajisur me panele diellore. Në fillim të këtij viti, kompania bëri kërkesë për falimentim, përpara se të rifillonte muaj më vonë për t’u fokusuar në një model të ri, më të lirë.
Eddel Strazimiri /
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.