9.5 C
Tirana
E premte, 22 Nëntor 2024

Tesla prezanton modelin e saj të ri të kamionit elektrik! (FOTOT)

Duhen Lexuar

Drejtori Ekzekutiv i Tesla-s zbuloi versionin e prodhimit të Tesla Semi të shumëpritur të prodhuesit të EV-ve, një gjysmë kamioni komercial i klasës 8 tërësisht elektrik. Ngjarja, e mbajtur në fabrikën e Tesla-s Giga Nevada, shënoi dërgesat e para të Tesla Semi për klientin Pepsi, i cili synon të përdorë produktet e dërgesës së kamionit Frito-Lay nga objekti i kompanisë Modesto, CA.

Kamionët me rimorkio gjysmë traktori, ose “18 rrota” siç quhen zakonisht, kanë një kufi të lejuar nga federale prej 80,000 paund të peshës bruto të automjetit.

Semi i Tesla-s do të ketë një rreze të vlerësuar të Teslës prej 500 miljesh me një karikim të vetëm dhe kjo distancë mund të arrihet me një peshë bruto të automjetit prej 82,000 lbs (Tesla thotë se rregulloret federale lejojnë kamionët elektrikë të shkojnë 2,000 lbs mbi kufirin). “Është një hap ndryshimi në teknologji në shumë mënyra,” tha Musk në këtë ngjarje.

Përveç gamës së tij dhe kapacitetit të ngarkesës, Tesla thotë se Semi ka tre herë më shumë fuqi se një kamion me naftë, megjithëse me efikasitetin e përdorimit të më pak se 2 kWh energji për milje.

Semi do të përdorë një konfigurim me tre motorë të ngjashëm me motorin “Plaid” të përdorur në makinat e modelit S dhe Model X të nivelit të lartë, por me aftësinë për të patur dy nga këta motorë të shkëputur kur nevojitet për të rritur efikasitetin. Tesla thotë se kjo ndodh pa probleme.

Kur thjesht përdor Semi pa një rimorkio të bashkangjitur, Tesla thotë se Semi drejton si një makinë e zakonshme dhe është mjaft i shpejtë duke pasur parasysh fuqinë e tij elektrike. “Duket si një elefant që vrapon si gatopard”, tha Musk me shaka.

Për të ngarkuar Semi me nevojat e tij të mëdha të energjisë, Tesla zhvilloi karikues dhe kabllo të rinj të klasës megavat për të dhënë tre herë densitetin aktual se sa përdoret tani. Këto kabllo karikimi V4 do të vijnë në vendet e karikimit të Tesla-s vitin e ardhshëm dhe Tesla zbuloi (siç është një surprizë) se Cybertruck i ardhshëm do të ketë teknologjinë dhe aftësinë për të përdorur kabllon e karikimit megavat.

Dërgesat fillestare të Semi tashmë kanë filluar të lançojnë klientin Pepsi, me Tesla që konfirmon se Pepsi tashmë ka përdorur një nga Semi për të ofruar produkte Frito-Lay në ngjarjen në Nevada.

Prag për t’u përcaktuar janë numrat aktual të fuqisë për sistemin elektrik të fuqisë (megjithëse ka të ngjarë të ngjashme me grupin elektrik të Tesla-s Plaid), madhësia zyrtare e baterisë dhe kostoja e automjetit. Gjithashtu mungon kapaciteti i saktë i ngarkesës, ose sasia e ngarkesës që mund të transportojë në të vërtetë kur të hiqni peshën e Semi.

Çmimet nuk u njoftuan në ngjarje, por kur Semi debutoi në 2017, Tesla tha se Semi do të kushtonte 180,000 dollarë. Ndikimi i Aktit të Reduktimit të Inflacionit është një variabël i ri këtu, duke shtuar 40,000 dollarë në stimuj për automjetet tregtare me energji të pastër. Ka të ngjarë që Tesla të jetë në gjendje të rrisë çmimet e kamionit duke pasur parasysh stimujt e rinj të ofruar nga qeveria federale.

Shqetësuese për ekspertët e industrisë së kamionëve është se si do të ndikohet diapazoni i automjetit në botën reale nga një ngarkesë e plotë dhe një kamion që ka të ngjarë të peshojë dukshëm më shumë se tradicionalet për shkak të baterive. Tesla Semi përmban tre herë më shumë bateri se një EV tradicional Tesla.

Kujtojmë se Tesla Semi ishte planifikuar të prodhohej në vitin 2019, por më pas u vonua. Megjithëse është tre vjet me vonesë, duket se Semi mund të jetë e vlefshme për të pritur nëse mund të japë gjithçka që thotë në një mënyrë energjike dhe me kosto efikase.


Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.

- Reklama -
spot_img
- Reklama -

Artikujt e Fundit

WallStreet.al Deshirojme tju informojme per cdo artikull te ri qe publikojme ne web.
Dismiss
Allow Notifications