Një anije që do të jetë anija lundrimi më e madhe në botë ka përfunduar ndërtimin e saj në një kantier detar në Finlandë dhe ka bërë xhiron e saj të parë në ujë të hapur për prova në det përpara dorëzimit të mundshëm në tetor të këtij viti. Ikona e deteve e Royal Caribbean International është një vigan 365 metra i gjatë dhe do të peshojë 250,800 tonë të parashikuar. Për krahasim, kjo është si të përpiqesh të mbash në këmbë dy kulla CN.
Kur të lundrojë në ujërat e Karaibeve në janar 2024, do të mbajë rehat rreth 5610 pasagjerë dhe 2350 anëtarë të ekuipazhit. Pjesa rezistente e anijes do të jetë parku ujor më i madh në botë në det. I quajtur Kategoria 6, do të ketë gjashtë rrëshqitëse me ujë që thyejnë rekord, por mysafirët që duan një përvojë më të qetë mund të pushojnë gjithashtu në shtatë pishinat dhe nëntë vorbulla varkash.
Ai po ndërtohet në kantierin e anijeve Meyer Turku, një nga ndërtuesit kryesorë të anijeve në Europë, në Turku, Finlandë. Në një panel shtypi në vend në fillim të këtij viti, presidenti dhe shefi ekzekutiv i Royal Caribbean International, Michael Bayley u tha mediave se anija ishte në rrugën e duhur për t’u bashkuar me flotën Mbretërore të Karaibeve më 26 tetor, përpara debutimit të saj në 2024.
Mbajtësi aktual i titullit të anijes më të madhe të lundrimit në botë është një tjetër anije në flotën Mbretërore të Karaibeve, Wonder of the Seas, e cila e bëri udhëtimin e saj inaugurues vetëm vitin e kaluar dhe është paksa më e re 1,188 këmbë e gjatë, me vetëm 18 kuverta për t’u eksploruar.
Royal Caribbean International po prezanton Icon of the Seas si kulmin evolucionar të linjës së lundrimit, duke përdorur teknologjinë më të fundit dhe duke u mbështetur në 50 vjet mësime në historinë e kompanisë. Icon përfundoi grupin e parë të provave në det më 22 qershor, sipas një deklarate të Royal Caribbean.
Anija premton më shumë se 40 alternativa për të ngrënë, pirë dhe argëtuar, shumë prej të cilave përfshihen në biletën e lundrimit. Me 20 kuverta dhe tetë lagje për t’u eksploruar, ideja është që të kujdeset për çdo lloj pushuesi, me gjithçka, nga zonat e dedikuara për familjet e reja, tek hapësirat vetëm për të rritur, si bari i parë i pianos i Royal Caribbean International.
Ka 28 lloje të ndryshme akomodimesh, me më shumë kategori për familjet, më shumë planimetri me pamje nga oqeani dhe më shumë hapësirë për udhëtarët në grup. Linja e lundrimit thotë se është periudha më e gjatë kohore që i është kushtuar ndonjëherë “dizajnimit të bazës së përsosur të shtëpisë”.
Icon of the Seas është gjithashtu anija e parë e Royal Caribbean International e fuqizuar nga gazi natyror i lëngshëm (LNG) dhe teknologjia e qelizave të karburantit, si pjesë e lëvizjes së kompanisë drejt një të ardhmeje me energji të pastër. Zhurma rreth anijes është e tillë që shitjet paraprake kanë qenë rekord. Michael Bayley raportohet të ketë përshkruar Icon of the Seas gjatë rezultateve financiare tremujore të kompanisë si “fjalë për fjalë lançimi i produktit të ri me performancën më të mirë që kemi pasur ndonjëherë”.
Icon of the Seas do të lundrojë me pushime shtatë netësh në Karaibe Lindore dhe Perëndimore nga Miami gjatë gjithë vitit. Çdo lundrim do të përfshijë një vizitë në Ditën e Përsosur në CocoCay, destinacioni i ishullit privat të vlerësuar me çmime të Royal Caribbean, si dhe zgjerimin e tij të ri, Hideaway Beach.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.