Janë zbuluar aktualisht dy nga projektet më të nxehta të avionëve të NASA-s. Këta avionë të ardhshëm duan të jenë gjenerata e ardhshme e fluturimeve të qëndrueshme – dhe gjithashtu të duken mirë kur e bëjnë atë.
Së pari është X-66A, të cilin NASA e ka përgatitur së bashku me Boeing-un si pjesë e projektit të saj për demonstruesit e fluturimit të qëndrueshëm. Gjigantët e hapësirës ajrore të SHBA-së duan të ndërtojnë, testojnë dhe fluturojnë një avion me një rresht që redukton emetimet para se të përfundojë dekada. X-66A është demonstruesi në shkallë të plotë mbi të cilin ata do të bëjnë të gjitha këto.
“Është qëllimi ynë partneriteti i NASA-s me Boeing-un për të prodhuar dhe testuar një demonstrues në shkallë të plotë do të ndihmojë të çojë në avionë të ardhshëm komercialë që janë më efikas në karburant, me përfitime për mjedisin, industrinë e aviacionit komercial dhe për pasagjerët në mbarë botën,” tha Administratori i NASA-s Bill Nelson në një deklaratë në janar. “Nëse jemi të suksesshëm, ne mund t’i shohim këto teknologji në aeroplanët për publikun në vitet 2030.”
Dizajni mbi të cilin po punojnë NASA dhe Boeing mund të zvogëlojë konsumin e karburantit dhe emetimet deri në 30% krahasuar me avionët më efikas të sotëm, sipas agjencisë. Quhet koncepti Transonic Truss-Braced Wing, i cili mbështetet në krahë të zgjatur e të hollë të stabilizuar nga shirita diagonale që lidhin krahët me avionin. Forma e dizajnit krijon më pak zvarritje, që do të thotë më pak karburant të djegur.
Vija e re u zbulua në EAA AirVenture Oshkosh dhe përmban një trup të bardhë me një bisht me vija blu, portokalli dhe të kuq. Këto teknologji do të testohen dhe demonstrohen në avionët ekzistues të modifikuar.
Një Saab 340B i supuar, me ngjyrë të bardhë dhe blu, që përdoret për fluturime tokësore dhe testuese në një motor elektrik hibrid të klasit megavat që po zhvillohet nga GE Aerospace. NASA thotë se fluturimet do të kryhen nga mesi i kësaj dekade. Një aeroplan i modifikuar “Dash 7” i DeHavilland, me ngjyrë të kuqe dhe të bardhë, është shtëpia e motorit hibrid të magniX dhe është në partneritet me AeroTEC dhe Air Tindi në fluturimet testuese.
Shpresohet se projekti përfundimisht do të përfitojë nga avionët turboprop me distanca të shkurtra – lloji që transporton nga 30 deri në 70 pasagjerë – si dhe avionë komercialë rajonalë me një rresht që transportojnë deri në 180 pasagjerë.
NASA thotë se planifikon të kryejë të paktën dy demonstrime fluturimi brenda pesë viteve të ardhshme, në mënyrë që teknologjitë e reja të mund të futen komercialisht në Shtetet e Bashkuara midis viteve 2030 dhe 2035.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.