Azia e Paqësorit është shtëpia e disa prej destinacioneve më të dashura të udhëtimit në botë, nga bukuria natyrore e Balit deri te zhurma urbane e Singaporit. Këto pika të nxehta pushimesh ëndërrimtare të bashkuara me fuqinë e biznesit të rajonit i siguruan Azisë së Paqësorit titullin e rajonit më të madh të udhëtimit në botë për pjesën më të madhe të dekadës së kaluar.
Por me destinacione si Kina dhe Japonia relativisht të ngadalta për të hequr kufizimet e hyrjes Covid, udhëtimi ajror në Azinë e Paqësorit mbetet i ulët në krahasim me nivelet e para-pandemisë së rajonit.
Dhe një raport i ri nga analistë të industrisë ndërkombëtare të udhëtimit, Qendra për Aviacion (CAPA) parashikon se Azia Paqësori nuk do të jetë më rajoni më i madh i udhëtimit në botë deri në fund të vitit 2022, duke i lënë titullin Europës.
Aty ku dikur trafiku ajror i Paqësorit Aziatik përbënte më shumë se një të tretën e të gjithë udhëtimeve globale të pasagjerëve, aviacioni në rajon mbetet në rënie me 45% krahasuar me nivelet para pandemisë, sipas CAPA.
Ndërkohë, CAPA sugjeron se udhëtimi ajror europian është rikuperuar në afërsisht 85% të niveleve para pandemisë, madje duke llogaritur ndikimin e vazhdueshëm të pushtimit rus të Ukrainës.
Në vitin 2019, 3.38 miliardë pasagjerë kaluan tranzit nëpër aeroportet e Azisë Paqësorit. Në të kundërt, CAPA raporton se parashikimet aktuale nga ACI Asia-Pacific – një organizatë industrie që përfaqëson aeroportet në rajon – sugjerojnë se 1.84 miliardë pasagjerë do të kenë kaluar nëpër qendrat e udhëtimit të Azisë Paqësorit deri në fund të vitit 2022.
Një faktor kyç në këtë rimëkëmbje të ngadaltë është politika kufitare e Kinës “zero-Covid” dhe relaksimi i ngadaltë i Japonisë i kufizimeve të udhëtimit, të paktën sipas ACI Asia-Pacific dhe CAPA. Japonia do të rihapet zyrtarisht për turistët më 11 tetor.
CAPA raporton se shumica e udhëtimeve në destinacionet e Azi-Paqësorit mbeten në 50% ose më shumë nën nivelet e vitit 2019, me vetëm disa përjashtime, si India, e cila është vetëm 11% nën shifrën e saj të vitit 2019.
Udhëtimi i brendshëm në Azi Paqësor po rimëkëmbet më shpejt se udhëtimet ndërkombëtare, vëren se udhëtimi i brendshëm CAPA brenda Kinës, për shembull, është vetëm 5.4% në krahasim me nivelet e 2019-ës.
Në përgjithësi, CAPA parashikon se Azia Paqësori nuk do të shohë një kthim të plotë të shifrave të udhëtimit para pandemisë deri në fund të vitit 2023 ose në fillim të 2024.
CAPA po argumenton për “harmonizimin e rregullave ndërkombëtare të udhëtimit” dhe “angazhimet politike drejt hapjes dhe lirisë së lëvizjes”, si dhe një përpjekje të vazhdueshme vaksinimi, për të ndihmuar rimëkëmbjen e udhëtimeve.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.