Haga ka miratuar një mocion për eliminimin format e komunikimit të lëndëve djegëse fosile.
Qyteti ndalon reklamimin e produkteve, që rrjedhin nga lëndët djegëse fosile, si benzina dhe nafta, por jo vetëm.
Përfshihen edhe shërbimet, që përfshijnë një shkallë të lartë të emetimeve të karbonit, si udhëtimet ajrore, lundrimet, makinat me motor me djegie dhe ato të propozuara nga kompanitë e gazit.
Është qyteti i parë në botë, që e bën këtë.
Ndalimi do të hyjë në fuqi brenda tre muajve, duke filluar nga 1 janari 2025.
Benzinë e gjelbër?
“Një fluturim ndërkontinental, një lundrim në det ose një makinë, vetëm mund të konsumojë buxhetin tonë të CO2 për frymë për një vit të tërë,” komentoi Uëe Krüger, koordinator kërkimi në Qendrën për Gazetari dhe Demokraci në Universitetin e Leipzig-ut.
Ai shtoi se reklamimi për produktet me emetim të lartë, synon të rrisë shitjet e tyre, duke zgjuar nevojat e supozuara te konsumatorët.
Në nivel kulturor, ai gjithashtu normalizon konsumin e produkteve të dëmshme për mjedisin, në një kohë kur të gjithë ne kemi nevojë urgjente për të reduktuar gjurmën e karbonit të stilit tonë të jetesës.
Vendimi i Hagës krijon një precedent globalisht dhe mund të hapë rrugën për shumë të ngjashme.
Por, nuk mungojnë lajmet për të kundërtën.
Prillin e kaluar, Këshilli i Shtetit Italian vendosi, që është e mundur të përkufizohet një karburant si “i gjelbër”, pas një procesi katërvjeçar, prodhuesi më i rëndësishëm kombëtar i hidrokarbureve.
“Nuk mund të ketë dyshim – shkruan gjyqtarët – në parim, legjitimiteti i përdorimit të pretendimeve “të gjelbërta” edhe në lidhje me produktet (si në këtë rast karburanti dizel), të cilat janë (dhe mbeten) në një masë të caktuar ndotëse, por të cilat kanë, krahasuar me të tjerët, një ndikim më të ulët në mjedis”.
/ Shqip.al
Postimi ” Haga, qyteti i parë në botë që ndalon reklamat për benzinën, fluturimet, lundrimet dhe makinat ” eshte marre nga Revista Monitor.