Dorina Kurtaj/
Vazhdojnë hetimet dhe monitorimet për kompanitë kryesore të teknologjisë në Europë. Këtë herë nuk janë institucionet e Bashkimit Europian që i vendosën kompanitë në qendër të vëmendjes, por qeveria italiane. Rregullatori i konkurrencës në vend ka njoftuar nisjen e një hetimi kundër Google dhe kompanisë së saj mëmë, Alphabet, për praktika të padrejta dhe informacion jo të plotë ndaj përdoruesve që zgjedhin shërbimet e tij, veçanërisht për pëlqimin e tyre kur lidhen me shërbimet e motorit të kërkimit.
Sipas rregullatorit italian, kërkesa e Google për pëlqim ‘mund të përbëjë një praktikë tregtare mashtruese dhe agresive’ që duket se shoqërohet me informacion jo të plotë që mund të ndikojë në zgjedhjen nëse dhe në çfarë mase duhet të jepet pëlqimi. Në këtë mënyrë, frontet e hapura të Google në Itali shumëfishohen: ajo tashmë është gjobitur për reklamat e lojërave, ndërsa shërbimi tatimor i Italisë kërkon pothuajse 1 miliard euro për taksat e dyshuara të papaguara midis 2018-ës dhe 2022-shit.
Google po përballet me probleme si në Itali ashtu edhe në nivel europian për shkak të konkurrencës së pandershme. Gjykata Europiane e Drejtësisë konfirmoi një gjobë prej 2.424 miliardë euro të vendosur nga Komisioni Europian për praktika antikonkurruese. Dënimi lidhet me abuzimin e pozicionit të saj dominues në tregun e kërkimit në internet për të promovuar shërbimin e krahasimit të çmimeve, Google Shopping, në kurriz të konkurrentëve të tij.
Komisioni Europian arriti në përfundimin se Google abuzoi me pozicionin e tij dominues duke promovuar shërbimin e tij të krahasimit të çmimeve në një mënyrë preferenciale në rezultatet e kërkimit, gjë që dobësoi konkurrencën në treg. Kjo sjellje, e cila u konsiderua veçanërisht e rëndë, u krye me dashje dhe jo nga pakujdesia.
Përveç kësaj gjobe, Google është përballur me sanksione të tjera në Europë për praktika të ngjashme, me gjoba totale që tejkalojnë 8.2 miliardë euro në vitet e fundit. Dënimet shtesë përfshijnë gjoba për sistemin operativ Android dhe platformën e reklamave AdSense.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.