Duke kombinuar elegancën dhe rehatinë me përsosmërinë teknike të shekullit të 21-të, udhëtimi më i ri panoramik i trenit në Zvicër më në fund fillon më 11 dhjetor tre vjet më vonë se sa ishte planifikuar dhe 150 vjet pasi u propozua për herë të parë.
Golden Pass Express (GPX) i ri do të lidhë drejtpërdrejt tre nga destinacionet turistike më të rëndësishme të vendit: Montreux, Gstaad dhe Interlaken, një rrugë speciale e mundësuar nga trenat e rinj revolucionarë të aftë për të ndryshuar matësin e rrotave të tyre dhe lartësinë e karrocave të tyre.
Falë dizajnit unik të trenave të rinj, pasagjerët mund të qëndrojnë në vendet e tyre të rehatshme gjatë gjithë udhëtimit tre orë e çerek, duke u zhytur në pamjen gjithnjë në ndryshim përmes dritareve të mëdha panoramike.
Udhëtimi spektakolar, duke përfshirë disa nga liqenet më të bukur të Europës, luginat e izoluara dhe kalimet e larta malore, përshkon drithërat e Zvicrës qendrore, duke ndjekur një rrugë tregtare që ekziston që nga Mesjeta. Rezultati është një udhëtim vërtet i paharrueshëm për udhëtarët, por që ka qenë gjithmonë një detyrë sfiduese për inxhinierët dhe operatorët hekurudhor.
Deri më tani, koncepti Golden Pass Express ka qenë kryesisht një ushtrim marketingu për tre kompanitë hekurudhore të përfshira, duke lidhur pikat e nxehta të turizmit në Montreux, Interlaken dhe Luzern, por që kërkon dy ndryshime treni. Si rezultat, GPX nuk e ka kapur kurrë imagjinatën e turistëve në të njëjtën mënyrë si Glacier Express legjendar.
Megjithatë, nga dhjetori, një nga ato ndërprerje do të eliminohet dhe hekurudha Montreux Oberland Bernois (MOB) është e bindur se trenat e saj të rinj panoramikë GPX me stil do të rrisin popullaritetin e itinerarit, veçanërisht me vizitorët ndërkombëtarë që dëshirojnë një përvojë pa probleme.
Në vetëm pak sekonda, trenat mund të kalojnë nga pista matëse e MOB në matësin standard zviceran prej 1,435 milimetrash, duke eliminuar nevojën që pasagjerët të ndërrojnë trenat gjatë rrugës. Midis Zweisimmen dhe Interlaken, trenat kalojnë nëpër binarët e Bern Lotschberg Simplon (BLS), hekurudha më e madhe private e Zvicrës.
Trenat që mund të ndryshojnë matës (distanca midis rrotave të tyre) nuk janë asgjë e re Trenat spanjoll Talgo kanë qenë në gjendje të kalojnë midis gamës standarde (1,435 milimetra) dhe binarëve më të gjerë iberianë për dekada, por trenat GPX kanë një nivel të shtuar kompleksiteti që i bën ata të parit në botë.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.