Kompania Walt Disney kaloi Netflix-in me një total prej 221 milionë klientësh të transmetimit dhe njoftoi se do të rrisë çmimet për klientët që duan të shikojnë Disney+ ose Hulu pa reklama. Gjigandi i medias do të rrisë koston mujore të Disney+ pa reklama me 38 për qind në 10,99 dollarë (10,68 euro) në dhjetor, kur të fillojë të ofrojë një opsion të ri që përfshin reklama për çmimin aktual.
Aksionet e Disney u rritën 6.9 për qind në tregtimin pas orarit të punës në 120.15 dollarë (116 euro) të mërkurën. Disney në vitin 2017 vendosi të ardhmen e saj në ndërtimin e një shërbimi transmetimi për të rivalizuar Netflix ndërsa audienca kaloi në shikimin në internet nga televizioni tradicional kabllor dhe transmetues.
Pesë vjet më vonë, Disney ka kaluar Netflix në totalin e klientëve të transmetimit. Mouse House shtoi 14.4 milionë klientë të Disney+, duke mposhtur konsensusin prej 10 milionësh të pritur nga analistët e anketuar nga FactSet, teksa publikoi seritë “Star Wars” “Obi-Wan Kenobi” dhe “Ms. Marvel” të Marvel.
Kombinuar me Hulu dhe ESPN+, Disney tha se kishte 221.1 milionë abonentë të transmetimit në fund të tremujorit të qershorit. Netflix tha se kishte 220.7 milionë abonentë të transmetimit.
Për të ndihmuar në tërheqjen e klientëve të rinj, Disney do të ofrojë një version të mbështetur nga reklama duke filluar nga 8 dhjetor për 7,99 dollarë (7,76 €) në muaj, i njëjti çmim që kërkon tani për versionin pa reklama, tha kompania. Çmimet për Hulu do të rriten me 1 dollarë (0,97 €) në 2 dollarë në muaj në dhjetor në varësi të planit.
Kompania uli parashikimin e saj afatgjatë të pajtimtarëve për klientët Disney+ të mërkurën, duke fajësuar humbjen e të drejtave të kriketit në Indi. Disney tani projekton midis 215 milion dhe 245 milion klientë gjithsej Disney+ deri në fund të shtatorit 2024. Kjo është një rënie nga 230 milion në 260 milion që Disney kishte parashikuar.
Rregullimi erdhi nga pritshmëritë e reduktuara për Indinë, ku kompania po humbet të drejtat e transmetimit për ndeshjet e kriketit të Premier League indiane. Për herë të parë, Disney shpërtheu vlerësimet për klientët Disney+ Hotstar në Indi nga pjesa tjetër e Disney+.
Shefja e financave Christine McCarthy tha se Disney pritet të shtojë deri në 80 milionë klientë Disney+ Hotstar deri në shtator 2024, dhe midis 135 dhe 165 milionë të tjerë. Kompania ende pret që njësia e saj e transmetimit të TV të ketë një fitim në vitin fiskal 2024, tha McCarthy. Në tremujorin më të fundit, divizioni humbi 1.1 miliardë dollarë (1.06 miliardë euro).
Për tremujorin e tretë fiskal që përfundoi më 2 korrik, Disney publikoi fitime të rregulluara për aksion prej 1,09 dollarësh, 36 për qind më shumë se një vit më parë, ndërsa vizitorët mbushën parqet e saj tematike. Analistët e anketuar nga Refinitiv kishin pritur fitime prej 96 cent. Të ardhurat operative janë më shumë se dyfishuar në divizionin e parqeve, përvojave dhe produkteve në 3.6 miliardë dollarë (3.4 miliardë euro).
Humbjet e transmetimit kanë sjellë një zvarritje në njësinë e medias dhe argëtimit, fitimi i së cilës ra me 32 përqind në gati 1.4 miliardë dollarë. Të ardhurat e përgjithshme u rritën 26 për qind nga një vit më parë në 21.5 miliardë dollarë, përpara konsensusit të analistëve prej 20.96 miliardë dollarësh.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.