Kompania kineze e tregtisë elektronike Pinduoduo me shumë mundësi u ngjit në radhët e industrisë së tregtisë elektronike të Kinës për t’u bërë një nga firmat më të fuqishme të teknologjisë në vend, edhe pse ajo u lançua vite më vonë se rivalët e njohur si Alibaba dhe JD.com.
Tani, Pinduoduo thuhet se do të përpiqet të përsërisë suksesin e tij ‘shkatërrues’ në SHBA. Muajin e ardhshëm, Pinduoduo planifikon të nisë një platformë e-commerce ndërkufitare që do të synojë tregun amerikan, sipas Bloomberg dhe Reuters.
Media kineze LatePost raportoi për herë të parë lajmin javën e kaluar dhe tha se Pinduoduo planifikon të ndjekë modelin e vendosur nga firma kineze e modës së shpejtë Shein për të tërhequr konsumatorët amerikanë. Është e paqartë nëse ‘bixhozi’ i Pinduoduo në SHBA do të shpërblehet, por tregu amerikan mund të duket gjithnjë e më tërheqës mes një mjedisi gjithnjë e më sfidues në Kinë dhe suksesit të parë të Shein.
Çfarë është Pinduoduo?
Pas lançimit të Pinduoduo në 2015, firma gjeti shpejt një vend në tregun e tregtisë elektronike të Kinës duke sjellë më shumë elemente sociale dhe të ngjashme me lojërat video në blerjet në internet.
Platforma pioniere e “blerjes në grup” e Pinduoduo u provua si veçanërisht e popullarizuar. Klientëve iu dha mundësia për të blerë produkte drejtpërdrejt ose ata mund të rekrutonin miqtë e tyre për të blerë porosi me shumicë direkt nga prodhuesit për të ulur koston. Themeluesi i Pinduoduo, Colin Huang, tha në prospektin e IPO të kompanisë 2018 se ai ishte përpjekur të krijonte një model që kombinonte aspektet e Costco me Disneyland.
Pinduoduo u bë veçanërisht i popullarizuar në qytetet kineze të nivelit të dytë dhe të tretë, ku konsumatorët ishin më të vetëdijshëm për buxhetin dhe gati dyfishoi të ardhurat e tij në vitin 2020 mes bllokimeve të shkaktuara nga pandemia. Pinduoduo pretendon 882 milionë blerës aktivë në Kinë, pothuajse e barabartë me 903 milionë të Alibaba-s.
Në pamje, modeli i biznesit i Pinduoduo, një kompani e-commerce e fokusuar në bujqësi, ka pak ngjashmëri me atë të Shein, një shitës me pakicë e modës së shpejtë. Por analistët shohin ngjashmëri mes dy firmave. Pinduoduo u bë i aftë në reduktimin e kostove duke ndërprerë ndërmjetësit e zinxhirit të furnizimit dhe duke inkurajuar blerjet në grup. Shein, gjithashtu, e ndërtoi perandorinë e tij në anën e pasme të një zinxhiri furnizimi ultraefikas (nëse jo të qëndrueshëm për mjedisin).
LatePost raporton se Pinduoduo shpreson të imitojë modelin e Shein-it që klientët të angazhohen drejtpërdrejt me platformën e Pinduoduo në vend të platformave të shitësve kur blejnë produkte. Pika kineze tha se Pinduoduo ka zhvendosur gjithashtu 80 punëtorë të zinxhirit të furnizimit në distriktin Panyu në qytetin jugor të Guangzhou, i njëjti vend me qendrën e zinxhirit të furnizimit të Shein.
Por shumë analistë dyshojnë se Pinduoduo mund të përsërisë suksesin e saj në Kinë në SHBA.
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.