Tregu i automjeteve elektrike pritet të rritet me shpejtësi në përgjigje të shqetësimeve të konsumatorëve për ndryshimet klimatike, duke ushtruar presion mbi prodhuesit për të zhvilluar produkte më pak ndotëse.
Bashkimi Evropian muajin e kaluar ra dakord të heqë dorë nga automjetet e reja që emetojnë CO2 deri në vitin 2035, një lëvizje e vendosur për të ngarkuar prodhimin e prototipeve elektrike në kontinent.
Në një ditë investitori në Paris, Renault pritet të përshkruajë transformimin e saj të gjelbër.
Divizioni kryesor i riorganizimit të prodhuesit të makinave është Ampere, një ndarje që pritet të punësojë rreth 10,000 njerëz staf në Francë dhe të prodhojë automjete elektrike në veri.
Renault planifikon të ftojë investime në Ampere, por do të mbetet aksionari i shumicës.
Renault gjithashtu synon të kombinojë aktivitetet e saj teknologjike, prodhuese dhe kërkimore dhe zhvillimore për automjetet e saj hibride dhe me djegie të brendshme në një filial të quajtur “Horse”.
Filiali pritet të punësojë rreth 19,000 njerëz në të gjithë Evropën, Kinën dhe Amerikën e Jugut.
Prodhuesi kinez i makinave Geely po konsiderohet për një aksion në kompani.
“Ne po dizajnojmë një organizatë të shkathët dhe inovative për të menaxhuar paqëndrueshmërinë dhe evolucionin e përshpejtuar teknologjik të kohës sonë”, tha CEO i Renault, Luca de Meo.
Investitorët shprehën interesin e tyre për transformimin e Renault, me aksionet e grupit që u rritën me 3.77% në bursën e Parisit.
Kompania pësoi një humbje historike në vitin 2020 dhe rimëkëmbja e saj u destabilizua nga tërheqja e saj nga Rusia pas pushtimit të Ukrainës nga Moska.
Vlera e prodhuesve tradicionalë të makinave zbehet në krahasim me lojtarët e rinj në treg të specializuar në automjetet elektrike si Tesla e Elon Musk ose firma kineze BYD.
Renault ka ende nevojë për investime të mëdha për të përshpejtuar transformimin e saj elektrik, sipas planeve që prezantoi në vitin 2020.
Gjiganti amerikan Ford ka ndërmarrë hapa të ngjashëm, duke njoftuar krijimin e “Ford Model E” në fillim të këtij viti.
Shitjet e Renault të automjeteve tradicionale me djegie të brendshme po bien. Në nëntë muajt e parë të 2022, automjetet hibride dhe elektrike përfaqësuan 38% të regjistrimeve të markës në Evropë, një rritje nga viti në vit prej 12%.
Ndarja e planifikuar e prodhimit elektrik dhe konvencional të Renault ka shqetësuar sindikatat pas disa valëve të shkurtimeve të vendeve të punës.
N.Xh / SCAN
Burimi: ScanTv.
Ripublikimi mund të bëhet vetëm kundrejt citimit të autorësisë dhe burimit origjinal.