Hapësira e drejtimit autonom mund të shohë bashkimin e dy titanëve. Volkswagen është në bisedime me Huawei për të blerë njësinë e sapolindur të drejtimit autonom të kësaj të fundit për miliarda euro, raportoi të enjten Manager Magazin i Gjermanisë.
Huawei tha se nuk dëshironte të jepte asnjë koment të menjëhershëm kur u kontaktua nga TechCrunch. VW China tha se nuk kishte asnjë koment.
Bashkimi i mundshëm do të jetë i fuqishëm. Njësia autonome e Huawei ndodhet nën njësinë e biznesit “smart vehicle solution” të kolosit të telekomunikacionit dhe smartphone-ve që filloi vetëm në vitin 2019.
Themelimi i “BU smart car” nxiti shumë spekulime mbi mundësinë nëse Huawei do të zhvillonte makinat e veta, edhe pse kompania e ka mohuar vazhdimisht çdo plan prodhimi dhe ka thënë se në vend të kësaj dëshiron të jetë “Bosch i Kinës”, ose një furnizues i komponentëve për markat e makinave.
Huawei duket se e ka ndjekur këtë strategji, të paktën deri më tani. Vitin e kaluar, kompania me seli në Shenzhen prezantoi zgjidhjet e saj me drejtim autonom që ishin parainstaluar në një makinë të prodhuar në seri nga Arcfox, një markë e re e makinave elektrike nën prodhuesin kinez të automjeteve BAIC. Huawei furnizoi çipin e automjetit elektrik dhe sistemin operativ në të.
Për VW, një kompani teknologjike me aftësi në drejtimin autonom, mund të ndihmojë në ndjekjen ambicieve për të krijuar automjetet e së nesërmes. Në të vërtetë, gjiganti gjerman ka nënshkruar një marrëveshje me Argo AI, një startup me seli në Pittsburg, i mbështetur nga Ford dhe VW. Në shtator të vitit të kaluar, dy kompanitë zbuluan produktin e parë të përpjekjes së përbashkët, një furgon elektrik me vetëdrejtim.
Nuk është befasuese për askënd që VW ishte në kërkim të një partneri të ngjashëm teknologjik në Kinë, tregu i saj më i madh që nga viti 2020. Një numër kompanish kineze për makina autonome kanë krijuar tashmë marrëdhënie të rëndësishme me prodhuesit e shtëpive automobilistike; Baidu ka një sipërmarrje të përbashkët me Geely dhe Didi ka një të tillë me BYD.
Blerja e raportuar vjen në një moment delikat për ekipin automjeteve me drejtim autonom të Huawei. Su Jing, ish-kreu i departamentit për drejtimin autonom të kompanisë kineze, u largua në janar nga kompania pasi bëri ato që Huawei i cilësoi “komente të papërshtatshme” për Tesla, duke akuzuar për aksidente vdekjeprurëse të Autopilotit për “vrasje të njerëzve”.
Blerja e aktivitetit të drejtimit autonom të Huawei nuk do të jetë ekonomike. Njësia e makinave inteligjente të kompanisë kishte në plan të shpenzonte në total 1 miliard dollarë në Kërkim dhe Zhvillim për vitin 2021. Ajo synonte gjithashtu të krijonte një ekip për kërkim dhe zhvillim me 5000 punonjës, me mbi 2000 prej tyre që do të punonin vetëm në drejtimin autonom.
Pyetja është: Pse Huawei, që ka investuar kaq shumë në drejtimin inteligjent, me një grup në rritje klientësh, do ta largonte këtë biznes në zhvillim?